Wednesday, April 4, 2007

greyfurt kullanimi ile ilgili sorulan sorular

3-emziren anneler kullanabilir mi?

ben bebegimi emzirdigim halde bu yagi kullandim, ama siz isterseniz bebek sutten kesilince greyfurta baslayin.

ille de baslayacagim diyorsaniz, daha az olculer de olsun derim...

2 litre suya 7 damla normal olcumuz idi.
hamile yada emziren anneler 2 litreye 1 damla dusunseler daha iyi olabilir...

ben de emziren bir anne olarak bu yagi iciyorum, ama ben bu yag ve diger bitki ozlerini tedavi amacli epeydir ictigimden bu yaglara vucudum alisti...yeni baslayanlar her zaman bir iki damla ile baslamali....


4-diet ve eksersiz yaptin mi?

ben bu yaglari kullanirken diyet ve eksersiz yapmadim.

ama nasil olsa bu yagi kullanarak kilo vermeye gayret ediyorum, bir de beyaz un ve sekerden uzak durmaya calisip, sebze ve meyve tuketimimi artirayim derseniz , ve de duzenli yuruyus yapabilseniz ve iradeniz de varsa bravo derim....

1 comment:

katre said...

emzirdigim halde ben greyfurt ictim ama bu kisinin kendi tercihi, size kalmis tamamen...